Kan ik mijn mondmasker of scherm ruilen?

Ruilen is niet toegestaan door de aard van het product, hygiënische redenen en de personalisering van bepaalde artikelen.

Gepersonaliseerde artikelen: Het herroepingsrecht vervalt vanwege het personaliseren ervan. Het recht op wijziging, retournering en annulering van uw bestelling komt dan wettelijk te vervallen.

Hygiënische redenen: Wij kunnen geen omruiling of retourzending aanvaarden vanwege het mogelijk gebruik door de ontvanger van dit masker of scherm. Wij hebben nadat het onze bedrijf verlaten heeft geen controle op eventule besmettingen. Deze regel is mede bepaald door gezondheidsadvies inzake gemeenschappelijk gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen.

Foute keuze van maat: Wij kunnen geen omruiling of retourzending aanvaarden volgens bovenstaande bepalingen bij gepersonaliseerde goederen . De afmetingen staan duidelijk vermeld op bij elk product. Er is een toegestane tolerantie van 10% op de opgegeven afmetingen.
Ons advies, koop je masker misschien iets te groot, de oorlinten kan je dan zelf wat aanpassen.

Beschadigd artikel: Alle mondmaskers en schermen worden manueel gemaakt en persoonlijk gedrukt door onszelf. Elk masker die wij leveren is dus dubbel nagekeken op fouten of beschadiging voor verzending. Mocht er desondanks deze controle toch iets mis zijn, kan je ons eerst contacteren via het contactformulier of telefonisch. Wij kunnen je dan vragen de beschadiging aan te tonen met voldoende fotomateriaal.